دشمنان به دنبال هويت زدايي از مولفه‌هاي انقلاب هستند

کد خبر: 103773 تاریخ انتشار: 1399/02/17
نمایش: 2247
اخبار
معاون سياسي امنيتي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: دشمنان نظام و رسانه‌هاي ضدانقلاب، به دنبال هويت زدايي از مولفه‌هاي انقلاب اسلامي هستند و در اين زمينه بايد همواره مراقب دسيسه دشمن بود.

جعفر مرداني روز چهارشنبه در ستاد بزرگداشت چهلمين سالگرد دفاع مقدس افزود: برگزاري مناسبت‌ها و آيين‌هايي که يادآور انقلاب اسلامي است، در جامعه بايد جدي گرفته شود و براي انتقال ارزش‌هاي انقلاب به نسل جوان و مفاهيم انقلاب و دفاع مقدس تلاش کرد.

وي گفت: در شرايط کنوني، از ظرفيت پيشکسوتان براي انتقال اين ارزش‌ها در فضاي مجازي و رسانه ها بايد استفاده کرد.

وي اظهار داشت: سوم خردادماه و سالروز آزادي خرمشهر، به عنوان الگويي براي معرفي نقش برجسته افتخارات سرداران و رزمندگان به نسل جوان است که بايد براي معرفي و يادآوري اين افتخارات از شبکه‌هاي اجتماعي و فضاي مجازي استفاده کرد.

مرداني، به بزرگداشت روز قدس و سالگرد ارتحال امام خميني(ره) و ۱۵ خرداد در شرايط کرونايي اشاره کرد و گفت: اين برنامه‌ها در صورت کم شدن زمينه انتقال ويروس کرونا و مساعد شدن شرايط استان، براساس پروتکل بهداشتي برگزار خواهد شد.

وي ،با تاکيد بر اهميت برگزاري روز قدس گفت: نبايد اجازه داد دشمن فکر کند با وجود ويروس کرونا، مساله قدس فراموش شده است و بايد نشان دهيم قدس هميشه در دل مسلمانان است و مردم مسلمان ، هميشه از حق و حقوق مردم فلسطين دفاع خواهند کرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1401/01/03