معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار:

طرح شهيد سپهبد حاج قاسم سليماني در استان نيازمند آسيب‌شناسي است

کد خبر: 155012 تاریخ انتشار: 1399/10/04
نمایش: 2346
اخبار
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: پس از يکماه از اجراي طرح شهيد سپهبد حاج قاسم سليماني در استان نيازمند يک آسيب‌شناسي در اين طرح هستيم.
جعفر مرداني چهارم دي‌ماه در قرارگاه سردار شهيد سپهبد حاج قاسم سليماني در چهارمحال و بختياري با اشاره به همکاري دستگاه‌هاي متولي در اجراي اين طرح، اظهار داشت: هدف اصلي اين طرح قطع زنجيره انتقال ويروس کرونا با افزايش رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي و کاهش تعداد بيماران بستري و مرگ و مير ناشي از ويروس کرونا بود.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه پس از گذشت يکماه از اجراي طرح سردار شهيد سپهبد حاج قاسم سليماني در استان نيازمند يک آسيب‌شناسي هستيم، عنوان کرد: سپاه، بسيج، دانشگاه علوم پزشکي، شهرداري، هلال‌احمر، بهزيستي و ساير دستگاه‌ها در طول يکماه گذشته همراهي خوبي در اجراي طرح داشتند.

وي اضافه کرد: مقرر شد يک بازرس از تهران به چهارمحال و بختياري سفر کند و اجراي اين طرح را در سه حوزه مراقبت، حمايت و نظارت ارزيابي کند، بنابراين آسيب‌شناسي اين طرح در اولويت قرار بگيرد.

مرداني با اشاره به اينکه خوشبختانه شهرستان‌هاي لردگان و خانميرزا با تلاش‌هاي صورت گرفته در وضعيت زرد قرار گرفتند، بيان کرد: اين دو شهرستان از نقاط آسيب‌پذير از نظر شيوع ويروس کرونا بودند، اميد است هر چه زودتر شاهد قطع زنجيره ويروس کرونا در چهارمحال و بختياري باشيم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1401/01/03