معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار:

براي اجراي برنامه‌هاي دهه فجر از ظرفيت‌هاي فضاي مجازي استفاده شود

کد خبر: 155243 تاریخ انتشار: 1399/11/09
نمایش: 1773
اخبار
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري در نشست تدوين برنامه‌هاي گراميداشت دهه فجر انقلاب اسلامي در استان با اشاره به تشکيل ۲۴ کميته در ستاد بزرگداشت دهه فجر گفت: به دليل شرايط ناشي از شيوع ويروس کرونا امکان برگزاري برنامه‌ها با حضور مردم و مطابق با سنوات سال قبل وجود ندارد و بايد براي اجراي اين برنامه‌ها از ظرفيت‌هاي فضاي مجازي به نحو مطلوبي استفاده شود.
جعفر مرداني مستندسازي برنامه‌هاي اجرايي کميته‌ها را لازم دانست و اظهار داشت: ارزيابي و نظارت بر اجراي برنامه‌هاي ستاد دهه فجر به‌ صورت مستمر انجام مي‌شود.

وي با بيان اينکه معلمان، دانش‌آموزان و اولياي آنان در جامعه هدف اداره آموزش‌ و پرورش قرار دارند و اين جامعه هدف، بخش مهمي از اقشار مختلف را در بر مي‌گيرند، افزود: شبکه شاد، ظرفيت و فضاي مناسبي را براي اجراي برنامه‌هاي فرهنگي فراهم کرده است و تمامي کميته‌هاي ستاد گراميداشت دهه فجر مي‌توانند توليدات فرهنگي خود را براي ارائه در اين شبکه در اختيار کميته دانش‌آموزي قرار دهند.

مرداني يادآور شد: در سال‌هاي گذشته و همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامي، مسئولان دستگاه‌هاي اجرايي استان با حضور در جشن‌هاي اين دهه به ارائه گزارشي از فعاليت‌هاي انجام‌شده در دستگاه ذي‌ربط خود مي‌پرداختند که امسال به دليل شيوع ويروس کرونا و پرهيز از تجمعات، اين برنامه با همکاري صداوسيماي مرکز استان و با تقسيم‌بندي حوزه‌اي فعاليت‌هاي دستگاه‌هاي دولتي به اجرا در مي‌آيد.

وي بر اجراي برنامه‌هاي گراميداشت دهه فجر با محوريت مردم تأکيد و تصريح کرد: تمامي کميته‌هاي ستاد گراميداشت دهه فجر انقلاب اسلامي براي استفاده از ظرفيت‌هاي تشکل‌هاي مردم‌نهاد و ديگر گروه‌هاي مردمي برنامه‌ريزي کنند.

گفتني است، اجراي رژه موتوري در ۱۲ بهمن، طرح هر مسجد يک سنگر با محوريت تبيين گام دوم انقلاب، افتتاح کتابخانه تخصصي آيت‌الله مصباح در دانشگاه شهرکرد، کاشت نهال با نام شهداي انقلاب و ارائه خدمات رايگان دامپزشکي به عشاير از جمله برنامه‌هاي در نظر گرفته شده براي اجرا در دهه فجر انقلاب اسلامي در چهارمحال و بختياري است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1401/01/03