معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار:

دهه فجر يادآور ازخودگذشتگي‌هاي ملت ايران است

کد خبر: 155306 تاریخ انتشار: 1399/11/15
نمایش: 1643
اخبار
️معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: دهه فجر يادآور رشادت‌ها، جان‌فشاني‌ها، شهامت‌ها و ازخودگذشتگي‌هاي ملت ايران به رهبري امام خميني (ره) است.
جعفر مرداني روز چهارشنبه، همزمان با چهارمين روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامي در آيين افتتاح و بهره برداري از پروژه هاي شهرستان لردگان تاکيد کرد: خدمت به محرومان راز ماندگاري انقلاب اسلامي است و در همين راستا مسوولان بايد جهادگونه در خدمت به مردم و نظام اسلامي کوشا باشند.

وي افزود: تبيين آرمان‌هاي انقلاب اسلامي، امام خميني (ره) و مقام معظم رهبري، ارائه دستاوردهاي نظام جمهوري اسلامي بعد از ۴۲ سال و تشريح دشمني‌هاي استکبار جهاني به سرکردگي آمريکا، اسرائيل، منافقان و معاندان در دهه فجر انقلاب اسلامي مورد توجه قرار گيرد.

مرداني با اشاره به تقارن دهه فجر سال‌جاري با ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) يادآور شد: تبيين سيره فاطمي در جامعه همواره مورد توجه باشد.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري اظهار داشت: با وحدت و همدلي ضمن اميدآفريني بين مردم بايد براي تقويت روحيه نشاط و شادابي در جامعه تلاش شود.

وي با اشاره به وضعيت تقسيمات سياسي چهارمحال و بختياري در دوران طاغوت، گفت: قبل از پيروزي انقلاب اين استان تنها داراي ۲ شهرستان شهرکرد و بروجن بود که به برکت پيروزي انقلاب اسلامي، امروز ۱۰ شهرستان در چهارمحال و بختياري وجود دارد.

وي افزود: دشمنان کشور در ۴۲ سال گذشته فشارهاي اقتصادي، تهديدها و تحريم‌هاي ظالمانه‌اي را عليه جمهوري اسلامي ايران اعمال کردند اما ملت ايران در اين مدت به پيشرفت‌ها و موفقيت‌هاي قابل قبولي در بخش‌هاي مختلف دست يافتند.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري تصريح کرد: در دولت تدبير و اميد طرح‌هاي بزرگ و اثرگذاري مانند پتروشيمي لردگان در اين شهرستان به بهره‌برداري رسيد و هم‌اکنون ۷۰۰ نفر به‌صورت مستقيم و يک‌هزار و ۵۰۰ نفر به‌صورت غيرمستقيم در پتروشيمي مشغول به‌کار هستند.

مرداني اظهار داشت: طرح تکميلي توسعه بيمارستان شهداء، تکميل ۴۵ کيلومتر از جاده چهار خطه بروجن به لردگان، توسعه فيبر نوري، آب‌رساني به روستاها و شهر سردشت و پشت‌کوه فلارد از افتخارات دولت تدبير و اميد در شهرستان لردگان به‌شمار مي‌رود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1401/01/03