معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار:

۱۱ طرح در شهرستان خانميرزا افتتاح و بهره‌برداري شد

کد خبر: 155307 تاریخ انتشار: 1399/11/15
نمایش: 1476
اخبار
۱۱ طرح در شهرستان خانميرزا همزمان با چهارمين روز از دهه مبارک فجر افتتاح و بهره‌برداري شد که براي اجراي اين تعداد طرح ها ۱۱۱ ميليارد و ۲۲۱ ميليون ريال اعتبار هزينه شده است.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري به همراه مشاور استاندار در امور روحانيت و جمعي از مديران مربوطه همزمان با چهارمين روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامي، ضمن عطر افشاني گلزار مطهر شهدا و اداي احترام به مقام شامخ شهيدان و ديدار با خانواده معظم شهيد نورالله قنبري، در آيين افتتاح و بهره‌برداري از پروژه‌هاي شهرستان خانميرزا گفت: امنيت، عظمت و اقتدار کنوني ايران دستاورد پيروزي انقلاب اسلامي در دهه فجر است.

جعفر مرداني در اين آيين، ارتقاي بخش خانميرزا به شهرستان را از خواسته‌هاي مردم در طول سال‌هاي گذشته اعلام و تاکيد کرد: اين اتفاق مهم در دولت تدبير و اميد محقق شد.

وي با اشاره به ظرفيت‌هاي طبيعي و نيروي انساني موجود در شهرستان خانميرزا افزود: راه‌اندازي شهرک دانش‌بنيان کشاورزي با ۴۰۰ هکتار وسعت و اشتغال‌زايي براي ۲۰ هزار نفر به‌زودي در اين شهرستان اجرايي مي‌شود.

مرداني تصريح کرد: بخش خصوصي به‌زودي نسبت به سرمايه‌گذاري براي راه‌اندازي شهرک صنعتي خصوصي در شهرستان خانميرزا اقدام مي‌کند.

وي يادآور شد: دهه فجر انقلاب اسلامي فرصت مغتنم و مطلوبي براي بيان دستاوردهاي نظام جمهوري اسلامي ايران به مردم است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1401/01/03