معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار:

آموزگاران هم‌پاي کادر سلامت در ميدان مقابله با کرونا ايستادند

کد خبر: 155855 تاریخ انتشار: 1400/02/11
نمایش: 1996
اخبار
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري با گرامي‌داشت روز و هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: آموزگاران و کادر آموزش براي توسعه کشور، هم‌پاي کادر سلامت در ميدان مقابله با ويروس کرونا ايستادند.
جعفر مرداني روز شنبه در ديدار معلمان برگزيده کشوري با رييس‌ جمهور که با عنوان "سپاس معلم" به صورت ويدئو کنفرانسي برگزار شد تاکيد کرد: در دوران شيوع ويروس کرونا، معلمان همانند کادر سلامت با حضور در ميدان، اجازه تعطيلي آموزش را ندادند.

وي افزود: فعاليت معلمان در فضاي مجازي از طريق شبکه شاد، وضعيت آموزش کشور در دوران شيوع ويروس کرونا را مستمر نگه داشت.

مديرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختياري نيز گفت: افتخاراتي که امروز در حوزه آموزش کشور کسب شده، نتيجه عشق، ايثار و هنر معلمان است.

فرحناز قائد اميني تصريح کرد: در حوزه آموزش کشور مشکلاتي وجود داشته که با تلاش معلمان پوشش داده و رفع شده است، به‌واسطه تلاش، عشق، ايثار و از خود گذشتگي معلمان چهارمحال و بختياري در دوران شيوع ويروس کرونا، تمامي دانش‌آموزان استان حداقل به يکي از فرصت‌هاي آموزشي دست يافته‌اند.

وي به انعقاد تفاهم‌نامه بين وزراي آموزش و پرورش و راه و شهرسازي براي تامين مسکن ۱۷۰ هزار فرهنگي در کشور اشاره و تاکيد کرد: بُرش استاني اين تفاهم‌نامه در چهارمحال و بختياري اجرايي شده و زمين مورد نياز براي احداث مسکن متقاضيان تا يک‌ ماه ديگر اختصاص داده مي‌شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1401/01/03