معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار:

بازگشايي بازار چهارمحال و بختياري بدون مصوبه ستاد کرونا غيرقانوني است

کد خبر: 155872 تاریخ انتشار: 1400/02/13
نمایش: 1645
اخبار
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به بازگشايي ۵۰ درصد از اصناف استان در هفته جاري گفت: اين بازگشايي غير قانوني است و بايد بازرسان تذکرات لازم را در اين خصوص به اصناف متخلف بدهند.
جعفر مرداني روز دوشنبه در نشست ستاد استاني مقابله با کرونا افزود: تيم‌هاي نظارت با محوريت فرمانداران شهرستان‌هاي ۱۰ گانه استان شکل گيرد تا رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي در بازار استان تداوم يابد و خطري متوجه سلامت مردم نشود.

وي ادامه داد: در همين راستا براي کمک به اصناف آسيب‌ديده پيشنهادها جمع‌آوري مي‌شود تا در اين خصوص پيگيري‌هاي لازم انجام گيرد.

مرداني روند مهار ويروس کرونا در استان را مطلوب ارزيابي کرد و در عين حال بر روند نظارت‌ها بر رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي تاکيد و تصريح کرد: موج چهارم کرونا در برخي شهرستان‌هاي استان روند کاهشي به خود گرفته است، اما اين وضعيت به گفته مسئولان دانشگاه علوم پزشکي شکننده است و بايد همچنان رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي با دقت و جديت لازم پيگيري شود.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري خاطر نشان کرد: نظارت‌هاي فعلي راضي کننده نيست و بايد بيش از پيش به ويژه در تهويه امکان عمومي، مطب‌هاي پزشکي، نانوايي‌ها، آرامستان‌ها و ساير مکان‌هاي عمومي نظارت شود.

مرداني کنترل مبادي ورودي شهرستان ها را از ديگر نکات ضروري دانست و افزود: بايد همچنان از تردد خودروهاي غيربومي به استان جلوگيري شود و براي تعطيلات پيش رو، پارک‌ها، بوستان‌ها و مراکز تفريحي بسته شود و هيچ خدماتي در کانون هاي گردشگري به مسافران ارائه نشود.

وي همچنين با تسليت سالروز شهادت حضرت علي (ع) در خصوص برگزاري مراسم احياي شب‌هاي قدر گفت: اين برنامه معنوي در مکان‌هاي رو باز و با رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي انجام شود تا سلامتي شرکت‌کنندگان حفظ شود.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري خاطر نشان کرد: در خصوص امتحانات دانش‌ آموزان نيز تابع ستاد ملي کرونا هستيم و بر اساس تصميمات ملي در استان اقدام مي‌شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1401/01/03