معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار:

۹۳۹شعبه اخذ راي براي انتخابات در چهارمحال و بختياري پيش‌بيني شد

کد خبر: 156105 تاریخ انتشار: 1400/03/19
نمایش: 3209
اخبار
رييس ستاد انتخابات استان چهارمحال و بختياري با اشاره به در پيش‌ بودن انتخابات ۱۴۰۰ گفت: براي برگزاري اين انتخابات ۹۳۹ شعبه اخذ راي در استان در نظر گرفته شده است.
جعفر مرداني روز چهارشنبه در شوراي اداري چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: از اين تعداد ۷۵۲ شعبه ثابت و ۱۸۷ شعبه سيار و همچنين ۳۶۳ شعبه شهري و ۵۷۶ شعبه روستايي است.

وي حضور حداکثري در انتخابات امسال را باعث شکوفايي انقلاب اسلامي در بخش‌هاي مختلف دانست و افزود: امنيت، سلامت، رقابت و مشارکت چهار رکن اصلي برگزاري انتخابات است و مجموعه عوامل برگزاري انتخابات در استان براي حضور پُر شور و مشارکت حداکثري مردم در پاي صندوق‌هاي راي تلاش مي‌کنند.

مرداني تصريح کرد: ستاد انتخابات چهارمحال و بختياري با ۶ کميته تخصصي فعاليت خود را همزمان با سراسر کشور از دوم اسفند ماه سال گذشته با چهار راهبرد تلاش براي ايجاد شور و نشاط، حضور حداکثري، جلب رضايت مردم و رعايت بي‌طرفي کامل با استفاده از نيروي انساني کارآمد و با هدف افزايش دقت، سرعت و سلامت انتخابات آغاز کرد.

وي يادآور شد: طرح جامع آموزش انتخابات با ۲ محور آموزش‌هاي موضوعي ويژه مجريان و دست‌ اندرکاران و آموزش‌هاي عمومي با کمک رسانه‌هاي گروهي و فضاي مجازي در راستاي مشارکت حداکثري در دست اقدام است.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري اظهار داشت: برگزاري انتخابات شوراهاي اسلامي در ۲۴ مرکز استان از مجموع ۳۱ مرکز استان کشور به‌ صورت تمام‌ الکترونيکي برگزار مي‌شود که در استان علاوه بر شهرکرد، انتخابات شوراي شهر لردگان نيز الکترونيکي برگزار خواهد شد.

وي با اشاره به شيوع ويروس کرونا و لزوم رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي و فاصله‌گذاري اجتماعي گفت: با آغاز تبليغات رسمي نامزدهاي انتخاباتي شوراهاي اسلامي از ۲۰ خرداد ‌ماه به‌ مدت يک هفته، بايد رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي و فاصله‌گذاري اجتماعي با جديت بيشتري در دستور کار قرار گيرد.

مرداني تاکيد کرد: در اين دوره از انتخابات، ۸۰۲ نفر در شهرها براي حضور در شوراهاي اسلامي شهرها رقابت مي‌کنند.

وي با اشاره به برگزاري انتخابات شوراهاي اسلامي در ۴۳ شهر چهارمحال و بختياري افزود: از اين تعداد شوراي اسلامي شهرهاي شهرکرد و بروجن هفت نفره و ۴۱ شهر ديگر پنج نفره است.

رييس ستاد انتخابات چهارمحال و بختياري به برگزاري انتخابات شوراهاي اسلامي در ۶۱۶ روستاي بالاي ۲۰ خانوار جمعيت استان اشاره و تصريح کرد: از اين تعداد، شوراي اسلامي در ۴۹ روستا پنج نفره و در ۵۶۷ روستا سه نفره است.

وي يادآور شد: جمعيت واجد شرايط راي دادن چهارمحال و بختياري در انتخابات سال‌جاري ۷۴۱ هزار و ۳۲۲ نفر است که از اين تعداد ۱۸ هزار و ۵۹۱ نفر راي اولي هستند.

مرداني با اشاره به پيش‌بيني ۲۲ هزار نفر عوامل اجرايي ويژه برگزاري انتخابات ۱۴۰۰ اظهار داشت: اعتقاد، اعتماد و اميد، سه رکن اصلي برگزاري انتخابات در سال‌جاري به‌شمار مي‌رود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1401/01/03