معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار:

توسعه چهارمحال و بختياري بر اساس برنامه‌هاي راهبردي ريل‌گذاري شده است

کد خبر: 156356 تاریخ انتشار: 1400/05/11
نمایش: 2947
اخبار
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: مسير توسعه استان بر اساس برنامه‌هاي راهبردي بطور شفاف ريل‌گذاري شده است و اميد است اين مسير در دولت سيزدهم شتاب بيشتري گيرد.
جعفر مرداني روز دوشنبه در نشست شوراي اداري استان که در پايان نشست رييس‌جمهور با مديران ارشد دولت تدبير و اميد، به صورت ارتباط ويدئوکنفرانسي برگزار شد، افزود: عملکرد دولت تدبير و اميد در اين استان قابل دفاع است و اين موضوع مرهون تلاش مديران و همدلي و تعامل سازنده شکل گرفته بين نهادهاي مختلف است.

وي ادامه داد: توجه به معيشت، اشتغال، حمايت از توليد، حفظ امنيت و سلامت مردم از اولويت‌هاي دولت تدبير و اميد بود که هرچند در اين ميان با تنگناها و مشکلاتي مواجه شد اما پيشرفت‌ها و خدمات قابل توجهي در بخش‌هاي مختلف استان شکل گرفت.

مرداني جابه‌جايي دولت‌ها را امر طبيعي دانست و به مديران استان توصيه کرد تا در انتقال دولت، خللي در روند خدمات‌رساني به مردم ايجاد نشود و پاسخگويي و تلاش شبانه‌روزي همچنان در راس برنامه‌هاي آنها باشد.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري بر تقويت تعامل بين بخشي براي مديريت هرچه بهتر شيوع ويروس کرونا نيز تاکيد کرد و گفت: تقاضا مي‌شود تا گروه‌هاي بانفود نظير ائمه جمعه و جماعات، رسانه‌ها، شبکه‌هاي اجتماعي و بازاريان در حساس‌سازي مردم در شرايط بحراني کنوني همچنان ياور مسوولان باشند.

مرداني با اشاره به اينکه تجمعات صنفي در استان طي سال‌جاري نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزيش يافته است، پاسخگويي مناسب مديران و احصاي نارضايتي‌هاي اجتماعي را عامل موثري براي مديريت اين تجمعات دانست و اظهار داشت: در همين راستا علاوه‌بر اينکه کميته رصد نارضايتي‌هاي اجتماعي در شهرستان‌ها شکل گرفته است، مديران نيز بايد در اين خصوص با مردم شفاف باشند.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري همچنين بر اعلام هرچه سريع‌تر طرح‌هاي قابل افتتاح و کلنگ‌زني هفته دولت از سوي دستگاه‌هاي اجرايي استان تاکيد کرد و گفت: ۳۱ شهريور پايان سال مالي است و مديران در جذب اعتبارات تحرک بيشتري داشته باشند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1401/01/03