پنج طرح عمراني در بروجن به بهره‌برداري رسيد

کد خبر: 156453 تاریخ انتشار: 1400/06/03
نمایش: 1838
اخبار
۴۱ طرح با ۷ نوع کاربري کشاورزي، گردشگري، زيرساخت، اداري، آموزشي، فرهنگي مذهبي و مسکوني با اعتبار ۹۹۹ ميليارد و ۱۷۶ ميليون ريال و اشتغالزايي ۱۵۴ نفر روز چهارشنبه همزمان با دومين روز از هفته دولت با حضور معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري در شهرستان بروجن افتتاح شد.
عمليات اجرايي هشت طرح عمراني جديد از سوي پنج دستگاه اجرايي در شهرستان بروجن آغاز شد که براي اجراي اين طرح‌ها يک‌هزار و ۸۱ ميليارد ريال اعتبار هزينه و زمينه اشتغال مستقيم ۱۲۰ نفر فراهم مي‌شود.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: شهيدان رجايي و باهنر مسوولان را نسبت به خدمت بي‌منت به مردم کشور مصمم‌تر کردند پس بايد اين ۲ شهيد به‌عنوان الگوي مسوولان باشند تا بتوان ضمن عبور از شرايط سخت کنوني و تحريم‌هاي ظالمانه عليه جمهوري اسلامي ايران، براي مردم جامعه اميدآفريني کرد.

جعفر مرداني تصريح کرد: استان چهارمحال و بختياري در بخش‌هاي زيرساخت، آموزش، بهداشت و درمان، کشاورزي، امور اقتصادي، فرهنگي و شاخصه‌هاي ديگر بسيار موفق عمل کرده است.

وي اظهار داشت: مسوولان دستگاه‌هاي اجرايي مختلف در چهارمحال و بختياري نسبت به تسهيل و تسريع در امور مرتبط با سرمايه‌گذاري و جذب سرمايه‌گذاران اقدام کنند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1401/01/03