پنج طرح عمراني در سامان به بهره‌برداري رسيد

کد خبر: 156457 تاریخ انتشار: 1400/06/04
نمایش: 2186
اخبار
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري همزمان با سومين روز از هفته دولت با حضور در شهرستان سامان، ضمن عطرافشاني گلزار مطهر شهدا و اداي احترام به مقام والاي شهيدان از پنج طرح عمراني با اعتباري بالغ بر ۹۳ ميليارد و ۵۲۷ ميليون ريال و زمينه اشتغال مستقيم ۲۰۶ نفر به صورت متمرکز افتتاح و بهره‌برداري نمود.
جعفر مرداني يا تبريک فرارسيدن چهارم شهريورماه روز کارمند گفت: دولت‌هاي مختلف در جمهوري اسلامي براي توسعه، تعالي، پيشرفت و رشد ايران تلاش‌هاي فراواني را از طريق همراهي بين مردم و مسوولان ارائه داده‌اند.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري افزود: ما تلاش کرديم به عنوان خدمتگزاران مردم، با ايجاد فضاي همدلي، همفکري و هماهنگي بين دستگاه‌هاي اجرايي در سطح استان و شهرستان‌هاي ۱۰‌گانه در جهت احقاق حقوق مردم و رونق در بخش‌هاي مختلف استان گام برداريم.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري  در ادامه افزود : مردم بصير ما با ايستادگي، مقاومت و تلاش مثال‌زدني خود در تمامي عرصه هاي فرهنگي، اجتماعي، اقتصادي و سياسي با عزمي جزم، سعي در بي اثر کردن برنامه‌هاي نظام سلطه جهاني داشته و دارند و با سرمشق قرار دادن شيوه شهيدان رجايي و باهنر خادمانه در تحقق اهداف عاليه نظام و انقلاب از انجام هيچ کوششي فروگذار نمي‌کنند.


مرداني تاکيد کرد: تلاش‌هاي مسوولان و کارکنان دستگاه‌هاي اجرايي چهارمحال و بختياري براي تسريع در روند توسعه همه‌جانبه و پويا استان در شرايط نابسامان اقتصادي و همزمان با شيوع ويروس کرونا قابل قدرداني است.

وي تاکيد کرد: در مدت شيوع ويروس کرونا مردم، اصناف و گروه‌هاي مختلف همراهي قابل‌توجهي با مسوولان به‌منظور رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي، فاصله‌گذاري اجتماعي و همچنين اجراي محدوديت‌ها و ممنوعيت‌هاي کرونايي داشته‌اند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1401/01/03