معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار:

نيروهاي ناجا در پاسداري از آرمان‌هاي انقلاب اسلامي گام بر مي‌دارند

کد خبر: 156677 تاریخ انتشار: 1400/07/07
نمایش: 1670
اخبار
️معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: ماموريت‌هاي نيروي انتظامي تنها در برقراري نظم و امنيت در جامعه خلاصه نمي‌شود، بلکه جان بر کفان ناجا با همراهي و هم‌افزايي با ساير نيروهاي مسلح در پاسداري از آرمان‌ها و دستاوردهاي انقلاب اسلامي گام بر مي‌دارند.
جعفر مرداني هفتم مهرماه در جلسه برنامه‌ريزي گراميداشت هفته نيروي انتظامي در استانداري چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه نيروي انتظامي جمهوري اسلامي نماد شجاعت، اقتدار، مهرباني، ايثارگري و فداکاري است، اظهار کرد: نيروهاي ناجا بي‌ادعا جان خود را در ايجاد امنيت در جامعه نثار مي‌کنند و ماموريت متنوعي براي ايجاد امنيت دارند.

وي با بيان اينکه ايجاد فضاي امن و آرام بخشي از ماموريت‌هاي نيروهاي خدوم ناجا است، گفت: نيروي انتظامي در اين راه و براي جلب رضايت مردم از هيچ تلاشي فروگذار نمي‌کند، نيروي انتظامي از ابتداي شيوع کرونا در بحث اعمال محدوديت‌هاي کرونايي و ممنوعيت‌هاي تردد براي جلوگيري از شيوع ويروس کرونا از هيچ کمکي دريغ نکرده است.

مرداني يادآور شد: هفته نيروي انتظامي فرصت مغتنمي براي بزرگداشت شهداي عرصه نظم و امنيت است، در حال حاضر نيز نيروهاي ناجا در حال انجام ماموريت‌هاي خطير خود هستند و بايد موفقيت‌هاي به دست آمده توسط اين نيروها را گرامي بداريم، اميدواريم با همدلي و مشارکت همگاني شاهد ارتقاي امنيت اجتماعي در شان مردم جمهوري اسلامي توسط نيروهاي ناجا باشيم.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: تامين امنيت صرفا بر عهده نيروي انتظامي نيست و تمامي دستگاه‌ها، ارگان‌ها و نهادها بايد با اين مجموعه همکاري تنگاتنگي داشته باشند.

وي با اشاره به اينکه ۲۶۳ برنامه براي گرداميداشت هفته نيروي انتظامي در چهارمحال و بختياري پيش‌بيني شده است، خاطرنشان کرد: مجموعه استانداري و دستگاه‌هاي اجرايي آمادگي لازم براي کمک در جهت اجراي هرچه بهتر اين برنامه‌ها را دارند، فرماندارن شهرستان‌ها نيز جلسات هماهنگي براي برگزاري هرچه بهتر برنامه‌هاي هفته نيروي انتظامي در شهرستان‌ها را برگزار کنند.

مرداني در پايان عنوان کرد: فضاسازي و تبليغات محلي براي گراميداشت هفته نيروي انتظامي در چهارمحال و بختياري در دستور کار تمامي دستگاه‌هاي اجرايي، ارگان‌ها، نهادها، بانک‌ها، شرکت‌هاي دولتي و نيمه‌دولتي قرار بگيرد، اصناف و بازاريان نيز مي‌توانند در اين امر مشارکت داشته باشند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1401/01/03