معاون سياسي استاندار چهارمحال و بختياري:

رويکرد دولت اطلاع‌رساني شفاف است

کد خبر: 53047 تاریخ انتشار: 1398/09/14
نمایش: 1533
اخبار
رييس شوراي اطلاع‌رساني چهارمحال و بختياري، رويکرد دولت را اطلاع‌رساني شفاف و جامع دانست و گفت: اين رويکرد در همراهي مردم با تصميمات و برنامه‌ها نقش بسيار موثري ايفا مي‌کند.

جعفر مرداني چهارشنبه شب در جلسه شوراي اطلاع‌رساني اين استان افزود: برگزاري جلسات اين شورا با هدف تنوير افکار عمومي، پاسخگويي شفاف و توليد محتوا با ساختار سازماني جديد از سر گرفته شده است.

وي ادامه داد: براي اين شورا ۱۹ وظيفه تعريف شده است که بي‌شک مي‌تواند در ارتقاي سواد رسانه‌اي مسئولان و مردم موثر واقع شود.

مرداني تصريح کرد: ۴ کميته زيرمجموعه تحت عنوان سياسي، اجتماعي، اقتصادي و زيربنايي وظايف مخصوص به خود را دارند اما هدف اصلي کميته‌ها اطلاع‌رساني اقدامات، فعاليت‎ها و عملکرد دستگاه‌هاي اجرايي است.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر تشکيل مستمر جلسات شوراي اطلاع‌رساني استان، خاطرنشان کرد: استمرار جلسات و هماهنگي بين مديران و روابط عمومي‌ها در راستاي اطلاع‌رساني به موقع و شفاف سبب مي‌شود تا مردم بهتر تصميمات را بپذيرند و با سياست‌هاي جديد همراهي کنند.

وي، نگراني مردم از افزايش قيمت‌ها در پي سهميه‌بندي بنزين را از دغدغه‌هاي اجتماعي امروز دانست و گفت: در همين راستا گشت‌هاي نظارت و بازرسي در استان تشديد مي‌شود.

مرداني بر مديريت بيش از پيش فضاي مجازي نيز تاکيد کرد و گفت: با توجه به هجمه‌هاي رسانه‌اي دشمن به ويژه در آستانه انتخابات مجلس شوراي اسلامي، ضروري است تا با توليد محتوا فتنه‌هاي دشمن را خنثي کرد.

وي، امنيت، سلامت، رقابت و مشارکت را ۴ رکن انتخابات برشمرد و گفت: همه عوامل برگزاري انتخابات مطابق با قانون در تحقق اين چهار رکن بکوشند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1401/01/03