صلاحيت ۲۱۶ داوطلب انتخابات مجلس شوراي اسلامي در چهارمحال و بختياري در هيات‌هاي اجرايي تاييد شد

کد خبر: 63118 تاریخ انتشار: 1398/09/27
نمایش: 3474
اخبار
رييس ستاد انتخابات و معاون سياسي ، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري از تاييد صلاحيت ۲۱۶نفر از داوطلبان يازدهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي از سوي هيات‌هاي اجرايي خبر داد.

جعفر مرداني روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بيان اينکه در زمان نام‌نويسي ۲۳۰ نفر براي داوطلبي مجلس شوراي اسلامي در دوره يازدهم در استان ثبت‌نام کردند، افزود: ۴ نفر از داوطلبان انتخابات يازدهمين دوره مجلس شوراي اسلامي پيش از بررسي صلاحيت آنها در هيات‌هاي اجرايي، از داوطلبي نمايندگي مجلس به صورت کتبي اعلام انصراف دادند.

وي گفت:در اين حال، بررسي صلاحيت ۲۲۶ داوطلب انتخابات مجلس يازدهم در هياتهاي اجرايي استان براساس قانون و زمان تعيين شده مورد بررسي قرار گرفت، که در نهايت براساس استعلامات صورت گرفته صلاحيت ۱۰ نفر به تاييد هيات‌هاي اجرايي نرسيد.

به گفته وي، صلاحيت داوطلبان يازدهمين دوره مجلس شوراي اسلامي از طريق فرمانداري‌هاي به آنان روز چهارشنبه بيست و هفتم(۲۷) آذرماه اعلام مي‌شود.

وي گفت: براساس قانون، داوطلباني که صلاحيت آنان تاييد نشده مي‌توانند از ۲۸ آذرماه به مدت ۴ روز مراتب اعتراض خود را به هيات نظارت انتخابات در استان اعلام کنند.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: با توجه به تمهيدات و برنامه‌ريزي‌هاي انجام گرفته، شرايط استان آماده برگزاري يک انتخابات سالم، امن و حداکثري است.

مرداني افزود: ستاد انتخابات استان از ارديبهشت ماه آغاز به کار کرد و با تشکيل ۶ کميته زيرمجموعه آمادگي و بسترهاي لازم را براي برگزاري يازدهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي فراهم کرده است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1401/01/03