تغيير سايت خبري و اطلاع رساني چهارمحال و بختياري


جزییات بیشتر

رييس کميته سياسي ستاد انتخابات استان منصوب شد


حسين کاووسي با حفظ سمت در حکمي از سوي استاندار چهارمحال و بختياري به عنوان رييس و عضو کميته سياسي ستاد انتخابات استان منصوب شد.

جزییات بیشتر

تاسي مديران چهارمحال و بختياري به رييس‌جمهور/ شيريني خدمت در ميدان عمل


مسئولان چهارمحال و بختياري از جمله استاندار و معاونين و مديران ستادي استانداري هر هفته به نقاط مختلف استان سفر کرده و علاوه‌بر ديدار چهره به چهره با مردم بر طرح هاي عمراني اين مناطق به صورت ميداني نظارت کرده و مسائل و نيازمندي هاي شهرستانها را از نزديک رصد و در تصميم‌گيري ها اعمال مي‌کنند. اين سنت حسنه‌اي است که مديران استان به تاسي از آيت‌الله رييسي الگوي خود قرار داده‌اند.

جزییات بیشتر

16 مرداد پيش ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس است


رييس ستاد انتخابات چهارمحال و بختياري گفت: ثبت نام اوليه از داوطلبان انتخابات دوازدهمين دوره مجلس شوراي اسلامي به صورت الکترونيکي از 16 مرداد آغاز مي‌شود.

جزییات بیشتر

2 انتصاب جديد در چهارمحال و بختياري


استاندار چهارمحال و بختياري در احکامي جداگانه بخشدار جونقان و شهردار لردگان را منصوب کرد.

جزییات بیشتر

مقدمات اعزام زائران اربعين حسيني از چهارمحال و بختياري فراهم شد


اعضاي ستاد هماهنگي برگزاري راهپيمايي اربعين حسيني چهارمحال و بختياري در نشست روز چهارشنبه اين ستاد براي اعزام زائران از اين استان هماهنگي لازم را ايجاد و مقدمات را فراهم کردند.

جزییات بیشتر

تاسيس شوراي نگهبان يک تصميم مترقي برخاسته از موازين فقهي و حقوقي است


معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري با تبريک سالروز تشکيل شوراي نگهبان تاکيد کرد:شوراي نگهبان يکي از دستاوردهاي مهم انقلاب شکوهمند اسلامي و يادگار امام راحل عظيم‌الشأن است که تاسيس آن در نظام جمهوري اسلامي ايران يک تصميم مترقي برخاسته از موازين فقهي، حقوقي و ديني است.

جزییات بیشتر

لزومي مردمي کردن اجراي امور براي پيشبرد برنامه‌ها


معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري، مردمي کردن اجراي امور را از سياست‌هاي محوري دولت سيزدهم عنوان کرد و گفت: اين مهم در استان به جد پيگيري مي‌شود و تاکنون نتايج مطلوبي به همراه داشته است.

جزییات بیشتر

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي: نقش موثر مردم چهارمحال و بختياري در تحقق اهداف انقلاب اسلامي


وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي به نقش مهم چهارمحال و بختياري در تحقق اهداف انقلاب اسلامي اشاره و تصريح کرد: اين استان فرزندان و نيروهاي خوبي تربيت کرده‌اند که در آباداني، عمران و پيشبرد کشور نقش ايفا مي‌کنند.

جزییات بیشتر

استقرار موکب هاي جشن بزرگ غدير در خيابان کاشاني


دبير ستاد مردمي جبهه فرهنگي انقلاب اسلامي چهارمحال و بختياري با اشاره به فراهم کردن بسترهاي لازم براي برگزاري جشن بزرگ عيد غدير در شهرکرد، گفت: در خيابان کاشاني در چهارنقطه موکب ها و قرارگاه‌ها مستقر مي شود.

جزییات بیشتر
آرشیو