نظارت و کنترل بر تعطيلي و بسته بودن مراکز و اماکن گردشگري، پارک‌ها و بوستان‌هاي استان در روز طبيعت تقويت و تشديد مي‎شود.

کد خبر: 93643 تاریخ انتشار: 1399/01/12
نمایش: 2247
اخبار
معاون سياسي ،امنيتي و اجتماعي و سخنگوي طرح فاصله‌گذاري اجتماعي چهارمحال و بختياري گفت: نظارت و کنترل بر تعطيلي و بسته بودن مراکز و اماکن گردشگري، پارک‌ها و بوستان‌هاي استان در روز طبيعت تقويت و تشديد مي‎شود.
جعفر مرداني روز سه‌شنبه در حاشيه بازديد از مبادي ورودي و خروجي شهرستان سامان افزود: از مردم استان دعوت مي‌شود روز چهارشنبه که همزمان با روز طبيعت است در خانه‌هاي خود بمانند و با مراجعه به مکان‌هاي تفريحي و گردشگري استان خود را در معرض زنجيره شيوع ويروس کرونا قرار ندهند.

وي، با اشاره به اجراي طرح فاصله‌گذاري اجتماعي، تصريح کرد: با اجراي اين طرح ،بسياري از مطالبات مردم استان مبني بر ورود مسافر به استان و تعطيلي مکان‌هاي گردشگري و تفريحي پاسخ داده شده است.

مرداني ادامه داد: اميد است با همراهي مردم در تداوم اجراي اين طرح، شاهد اثرات مطلوب آن باشيم و بتوان از اين طريق در مهار شيوع ويروس کرونا موفق عمل کرد.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري خاطر نشان کرد: اين طرح تا ۲۰ فروردين ادامه دارد و تا اين تاريخ همه مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز گردشگري و تفريحي تعطيل است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1401/01/03