معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار:

اصحاب رسانه عمليات غرورآفرين آزادسازي خرمشهر را تبيين کنند

کد خبر: 155994 تاریخ انتشار: 1400/02/29
نمایش: 1443
اخبار
️معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: با توجه به محدوديت‌هاي کرونايي و جلوگيري از انتشار ويروس کرونا، لازم است اصحاب رسانه و اهل قلم در فضاي مجازي نسبت به تبيين فتح غرور آفرين خرمشهر و تاثيرات آن در استحکام انقلاب اسلامي و روحيه خودباوري بپردازند.
جعفر مرداني ۲۹ ارديبهشت‌ ماه در جلسه شوراي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در چهارمحال و بختياري با اشاره به فرارسيدن سالروز آزادسازي خرمشهر، اظهار کرد: عمليات غرور آفرين بيت‌المقدس نماد شجاعت و ايثارگري غيور مردان ايران اسلامي محسوب مي‌شود، اين عمليات منشا تحولات بنيادين در جنگ تحميلي و زمينە‌ساز پيروزي‌هاي بزرگ در برابر دشمنان انقلاب اسلامي بود.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه فرهنگ شهادت در زمره عالي‌ترين و با ارزش‌ترين مفاهيم الهي قرار مي‌گيرد، گفت: تنها يک انسان متعهد مي‌تواند به اين مقام دست پيدا کند، معرفي و روايت زندگي نامه شهدا، رشادت‌هاي شهدا و ايثارگران و همچنين ترويج فرهنگ ايثار و از خودگذشتگي به‌عنوان يک پديده اجتماعي و ديني براي نسل جوان ضروري است، اين موضوع موجب جلوگيري از توطئه‌هاي دشمنان نيز خواهد شد.

وي با بيان اينکه انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا در کمتر از يک ماه ديگر در کشور برگزار مي‌شود، تصريح کرد: مردم باحضور خود در پاي صندوق‌هاي رأي، همانند ميدان نبرد در دوران دفاع مقدس بار ديگر در مقابل دشمنان نظام جمهوري اسلام ايران خواهند ايستاد و آينده‌ خوبي را براي کشور و خودشان رقم مي‌زنند و ارتباط ناگسستني خود را با نظام جمهوري اسلامي اثبات خواهند کرد.

مرداني در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به محدوديت‌هاي کرونايي و جلوگيري از انتشار ويروس کرونا، لازم است اصحاب رسانه و اهل قلم در فضاي مجازي نسبت به تبيين و بازنمايي فتح غرور آفرين خرمشهر و تاثيرات آن در استحکام انقلاب اسلامي و روحيه خودباوري بپردازند.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه بايد به‌مناسبت فرارسيدن سالروز آزادسازي خرمشهر برنامه‌هاي ارزشمند در استان طراحي و اجرا شود، بيان کرد: به‌ منظور تبيين و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت، تمامي دستگاه‌هاي اجرايي ملزم به همکاري در برگزاري برنامه‌هاي اين ايام در سراسر استان هستند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1401/01/03