معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار:

ايجاد فضاي امن و آرام مهمترين وظيفه مجريان انتخابات است

کد خبر: 156022 تاریخ انتشار: 1400/03/02
نمایش: 2120
اخبار
️رئيس ستاد انتخابات استان چهارمحال و بختياري گفت: ايجاد فضاي امن و آرام براي برگزاري انتخابات و تحقق مشارکت حداکثري مهمترين و اصلي‌ترين وظيفه مجريان انتخابات است.
جعفر مرداني شامگاه يکشنبه در نشست ستاد انتخابات اين استان افزود: انتخابات بارزترين نماد مردم سالاري ديني و نشانه مقبوليت نظام و حکومت است و از اهميت بالايي در کشور برخوردار است.

وي با تاکيد بر اينکه شرکت در انتخابات يک حرکت نمايشي نيست بلکه سرمايه‌گذاري در جهت تداوم آرمان هاي نظام است، اظهار داشت: در شرايطي که دشمنان نظام و کشور در صدد نااميد کردن مردم هستند و تلاش دارند تا انتخابات با مشارکت حداقلي برگزار شود، بايد تمام توان خود را براي خنثي کردن اين توطئه دشمن به کار گرفت و فضاي امن و آرامي را براي حضور در پاي صندوق‌هاي راي فراهم کرد.

مرداني ايجاد فضاي امن و آرام براي برگزاري انتخابات را مهمترين و اصلي‌ترين وظيفه مجريان انتخابات دانست و افزود: در همين رابطه مي‌طلبد تمامي اقدامات و تجهيزات مورد نياز تامين و فضاي مطلوب و به دور از دغدغه با توجه به شرايط شيوع کرونا در استان فراهم شود.

رئيس ستاد انتخابات چهارمحال و بختياري با تاکيد بر بهره‌گيري از تمامي ظرفيت‌هاي استان براي برگزاري هر چه بهتر انتخابات اظهار داشت: در صورت نياز به بالگرد، خودرو و ساير تجهيزات و امکانات بايد تلاش شود از ظرفيت‌هاي استان و شهرستان ها استفاده شود.

مرداني تلاش براي تحقق مشارکت حداکثري را از ديگر وظايف مجريان انتخابات برشمرد و افزود: در همين راستا فرمانداران و بخشداران با برگزاري نشست با احزاب، رسانه‌ها و معتمدان، زمينه مناسبي براي مشارکت حداکثري مردم فراهم کنند.

وي از افزايش تعداد شعب اخذ راي در استان با توجه به شيوع ويروس کرونا خبر داد و گفت: تعداد شعب به يک هزار و ۱۶۴ شعبه افزايش يافته است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1401/01/03