معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار:

چهارمحال و بختياري ۱۸ هزار راي اولي دارد

کد خبر: 156148 تاریخ انتشار: 1400/03/27
نمایش: 3076
اخبار
️معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: اين استان در سيزدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري و ششمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا ۱۸ هزار راي اولي دارد.
جعفر مرداني روز پنجشنبه در نشست شوراي آموزش و پرورش استان افزود: مجموعه آموزش و پرورش در کشور و استان بيشترين نقش را در برگزاري انتخابات بر عهده دارد و اميد است همان‌طور که در اين عرصه نقش‌آفريني مي‌کند، در رابطه با حضور حداکثري فرهنگيان و به ويژه راي اولي‌ها نيز صحنه پر شوري را در پاي صندوق‌هاي راي شاهد باشيم.

وي با اشاره به نقشه‌هاي دشمن در کمرنگ کردن حضور مردم در پاي صندوق‌هاي راي، تصريح کرد: دشمن همواره در تلاش است تا با ايجاد اخلال در انتخابات و مايوس کردن مردم، به پايه‌هاي نظام آسيب بزند ولي مردم هميشه در صحنه کشور در طول ۴۳ سال گذشته مانع تحقق اهداف شوم دشمن شده‌اند و در اين دوره نيز انسجام و وحدت خود را بار ديگر به همگان نشان خواهند داد.

مرداني در ادامه با قدرداني از مجموعه آموزش و پرورش در راستاي برگزاري مجازي کلاس‌هاي درس و جلوگيري از تعطيل شدن آموزش در شرايط شيوع کرونا اظهار داشت: ضروري است تا براي سال تحصيلي آينده مشکلات و چالش‌هايي که سبب ترک تحصيل برخي از دانش‌آموزان در شرايط شيوع کرونا شد آسيب‌شناسي شود.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري افزود: پيش‌بيني مي‌شود سال تحصيلي جديد به‌ صورت حضوري برگزار شود اما مي‌طلبد چالش‌هاي شبکه شاد را نيز بررسي کرد و براي بهره‌گيري بهتر از اين ظرفيت برنامه‌ريزي لازم را انجام داد.

مرداني در خصوص نقل و انتقال معلمان نيز اظهار داشت: اين موضوع بايد بر اساس قانون و ضوابط موجود انجام گيرد تا شاهد اعتراض و نارضايتي در اين خصوص نباشيم.

وي به برگزاري کنکور سراسري نيز اشاره کرد و گفت: کنکور با همکاري آموزش و پرورش و دانشگاه شهرکرد برگزار مي‌شود و ديگر دستگاه‌ها و نهادها موظف و مکلف به همکاري با اين ۲ نهاد هستند.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري سند تحول بنيادين آموزش و پرورش را اقدام ارزشمندي دانست و افزود: استان در اين اجراي اين سند اقدامات قابل توجهي انجام داده است که جاي قدرداني دارد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1401/01/03