سه شوراي آموزش و پرورش چهارمحال و بختياري برتر کشوري شدند

کد خبر: 167289 تاریخ انتشار: 1400/10/28
نمایش: 916
اخبار
️سه شوراي آموزش و پرورش شهرستان‌هاي بن، اردل و سامان از استان چهارمحال و بختياري به عنوان شوراهاي برتر در کشور معرفي شدند.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري روز سه‌شنبه در آيين برگزاري نشست شوراهاي آموزش و پرورش استاني و شهرستاني سراسر کشور که با حضور وزير کشور و وزير آموزش و پرورش به صورت ويدئوکنفرانس برگزار شد، با اشاره به اينکه آموزش و پرورش مرکز ثقل در تربيت نسل آينده جامعه است، افزود: مهمترين ماموريت آموزش و پرورش تربيت نسل آينده است.

جعفر مرداني افزود: آموزش و پرورش علاوه بر ساختار اداري خود بايد از تمام ظرفيت‌ها و مشارکت خانواده‌ها و خيران براي تحقق ماموريت و رسالت آموزشي خود استفاده کند و شوراهاي آموزش و پرورش نيز بايد نسبت به شناسايي مسايل، مشکلات و آسيب‌ها نظام تعليم و تربيت تلاش کنند تا بتوان براي رفع اين آسيب‌ها و مشکلات برنامه‌ريزي کرد.

وي اظهار داشت: شوراي آموزش و پرورش با استفاده از  خرد جمعي براي پيشبرد اهداف نظام تعليم و تربيت از تمام امکانات و تجهيزات در راستاي تاسيس، توسعه و تجهيز فضاهاي آموزش و پرورش در راستاي بهبود فرآيند تعليم و تربيت قدم‌هاي مثبت بردارد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1401/01/03