️معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار:

مطالبات کادر بهداشت و درمان بايد کشوري پرداخت شود

کد خبر: 167299 تاریخ انتشار: 1400/11/03
نمایش: 1037
اخبار
️معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري در خصوص مطالبات کادر بهداشت و درمان در استان، گفت: اين مطالبات بايد به‌صورت کشوري پرداخت شود، بنابراين اين گلايه طي نامه‌اي با امضاي استاندار به وزير بهداشت و درمان و وزير کشور ارجاع داده خواهد شد.
جعفر مرداني شامگاه سوم بهمن‌ماه در جلسه ستاد استاني مديريت بيماري کرونا در چهارمحال و بختياري با تاکيد بر ضرورت رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي در اماکن عمومي و وسايل حمل و نقل عمومي، اظهار کرد: متاسفانه ميزان رعايت پروتکل‌ها کاهش پيدا کرده است، باتوجه به شيوع سويه اُميکرون بايد بحث رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي جدي گرفته شود.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري افزود: گلايه‌هاي بسياري از عدم رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي در سيستم حمل نقل عمومي درون شهري و برون‌شهري وجود دارد، بايد بر بحث استفاده از ماسک و رعايت فاصله اجتماعي در سيستم حمل و نقل عمومي توجه ويژه‌اي صورت بگيرد.

وي در ادامه با بيان اينکه بايد تجمعات بيش از ۳۰ نفر در فضاهاي بسته با رعايت کامل پروتکل‌هاي بهداشتي برگزار شود، يادآور شد: تلاش شود از شکل‌گيري تجمعات غيرضروري در فضاي بسته خودداري شود.

مرداني در خصوص مطالبات کادر بهداشت و درمان در چهارمحال و بختياري، توضيح داد: اين تاخير در پرداخت مطالبات گلايه کادر بهداشت و درمان را در پي داشت، اين مطالبات بايد به‌صورت کشوري پرداخت شود، بنابراين اين گلايه طي نامه‌اي با امضاي استاندار به وزير بهداشت و درمان و وزير کشور ارجاع داده خواهد شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1401/01/03