️معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار:

مراسم بزرگداشت سردار سليماني مردمي برگزار شود

کد خبر: 167160 تاریخ انتشار: 1400/10/04
نمایش: 1275
اخبار
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: مردمي برگزار کردن سالگرد شهادت سردار سليماني در اولويت است و تلاش مي‌شود برنامه‌هايي در خور شان و منزلت اين سردار بزرگ جهان اسلام اجرا شود.
جعفر مرداني روز شنبه در نشست شوراي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت اين استان افزود: امنيت، آرامش، عزت و عظمت کشور به لطف شهداست که با تقديم خون خود درخت انقلاب را تنومند کردند.

وي با گراميداشت ياد و خاطره سردار شهيد حاج قاسم سليماني، تصريح کرد: سردار سليماني نماد مقاومت جهان اسلام است که بايد ياد و خاطره اين سردار رشيد اسلام به بهترين نحو گرامي داشته شود.

مرداني تصريح کرد: مردم عاشق سردار سليماني اين چهره کم‌نظير و بزرگ جهان اسلام هستند و براي بزرگداشت سالگرد شهادت اين سردار بزرگ هر چه در توان داشته باشد دريغ نمي‌کنند.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري ادامه داد: علاوه بر سالگرد شهادت سردار سلماني، مناسبت‌هاي مختلفي از جمله ايام شهادت حضرت فاطمه (س)، دهه بصيرت و هفته مقاومت را در پيش داريم که مي‌طلبد با تهيه تيزر تبليغاتي همه اين مناسبت‌ها به خوبي اطلاع‌رساني و تبليغ شود.

مرداني با تاکيد بر بهره‌گيري از همه ظرفيت‌هاي استان براي بزرگداشت مناسبت‌هاي پيش رو، خاطرنشان کرد: ضروري است تا از ظرفيت آموزش پرورش، حوزه‌هاي علميه، ائمه جمعه و جماعات و هيات‌هاي مذهبي در اين راستا بهره گرفت.

وي، فضاسازي محيطي را از ديگر برنامه‌هاي در دستور کار برشمرد و گفت: هم اصناف و بازاريان و هم ادارات فضاسازي محيطي را انجام دهند.

مرداني با اشاره به اينکه پيکر مطهر شهداي گمنام دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) فضاي استان را عطرآگين خواهد کرد، افزود: شهداي گمنام سفيران خوشنام ايثار و حماسه‌اند، سفيراني که مظلوميت آن‌ها براي هميشه سند افتخار و اقتدار اين مرز خواهد بود.

وي همچنين با اشاره به ۹ دي روز بصيرت و ميثاق امت با ولايت يادآور شد: ۹ دي مظهر ديانت و بصيرت بوده و بزرگداشت آن وظيفه همگاني است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1401/01/03